Saturday, October 5, 2024

KEPADA NAIM MOKHTAR DAN MENTERI KABINET - ARAB ADALAH BANGSA YANG BODOH DAN SUDAH BINASA.

 

 

Naim Mokhtar kata kita pula perlu bertenang dengan perangai bodoh dan hodoh orang Arab yang kita pula bertenang dan rela belanja duit kita untuk selamatkan mereka.

Kita bertenang dan rela hantar pesawat untuk selamatkan mereka dengan guna duit kita. Bukan guna duit bapak Naim Mokhtar.

Mereka datang sini dan dimasukkan dalam hospital kita yang kita bertenang dan rela bayar dengan duit kita, duit rakyat. Bukan duit bapak Naim Mokhtar. 

Bagi warga negara kita sendiri pula tidak cukup tempat dan katil di hospital. Kalau tak percaya sila Naim Mokhtar melawat Hospital Selayang. Sering berlaku kes pesakit yang masuk Hospital Selayang terpaksa menunggu satu hari atau dua hari sebelum doktor datang berjumpa mereka. 

Di Hospital Selayang tidak cukup bilik wad untuk pesakit. Jadi pesakit terpaksa dibaringkan atas katil di depan kaunter nurse, di sepanjang koridor hospital dsbnya. Sangat menyedihkan.  Orang Malaysia semuanya sopan, bersabar dan bertenang menerima nasib sahaja.

Tapi geng kurang ajar Arab pula boleh turun pesawat dan terus dibawa ke hospital dengan percuma - semua kita bayar. Lepas itu mereka boleh mengamuk pula. Mereka pula tidak tahu bertenang.

Kenapa Naim Mokhtar tidak nasihatkan orang Arab itu bertenang dan berterima kasih kepada orang Malaysia yang belanja duit kita untuk keselesaan mereka?

Yang berikut ini ada sedikit cadangan sinis dan menyindir oleh sdra Norman Fernandez untuk perhatian Naim Mokhtar dan geng-geng yang sewaktu dengannya:  

 

 

Jadi mungkin Naim Mokhtar akan fikirkan cadangan Norman Fernandez ini. Untuk bantu orang Arab itu hilang stress, bawalah mereka ke Genting Highland atau ke negeri Serambi Maksiat di pantai timur itu. Tolong kasi hilang stress mereka.

Sila lihat video yang berikut pula. Ini adalah sempadan antara Mesir dan Gaza. Orang Arab Mesir, yang tidak kurang bodoh dan bengong, sudah membina PAGAR DUA BELAS LAPISAN untuk memisahkan Mesir dari kawasan Gaza. 

Mereka cukup fed up dengan pak Arab Gaza yang sering menimbulkan masalah bagi negara Mesir juga. Jadi mereka mendirikan pagar besi, tembok konkrit, pagar dawai duri (barbed wire), lorong trip wire, CCTV dan pelbagai rintangan sebanyak DUA BELAS LAPISAN untuk menghalang pak arab Gaza daripada masuki kawasan Mesir.

Hello brader Naim Mokhtar sila lihat video ini dengan teliti. Agak-agak orang Mesir sudi belanja duit bapak mereka tak untuk menyelamatkan pak arab Gaza itu? Tolonglah jangan jadi dunggu.


Akhir sekali sila lihat video yang berikut. Wanita Arab ini pula berasal dari Syria dan telah berjaya "menyelamatkan dirinya" berlari ke negara Jerman sejak SEBELAS TAHUN dulu. Sekarang dia duduk dengan selamat di negara kafir di Barat. Negeri Syria sudah hancur binasa sebab pak Arab Syria bunuh membunuh sesama saudara mereka. Sebiji serupa oarng Arab lain juga. Bunuh membunuh itu adalah hobi mereka.


 

Sekali lagi al kisah wanita ini menjadi bukti kebodohan bangsa Arab keseluruhannya. Dari Mesir, Gaza, Syria, Yemen, Arab Saudi, Lebanon, Libya, Iraq, Jordan dan banyak tempat lagi orang Arab hidup dalam keadaan menyerupai telur di hujung tanduk. Dalam bahasa Inggeris mereka berada dalam keadaan 'precarious existence'. Anytime boleh jatuh, boleh pecah, boleh patah, boleh meletup, boleh mati.  Itulah realiti bangsa Arab keseluruhannya.

Saya boleh jelaskan dalam masa 60 saat atau kurang dari itu kenapa keseluruhan bangsa Arab ini sudah menjadi begitu bodoh dan binasa.  Tetapi  nanti saya pula boleh dituduh sebarkan fahaman sesat dsbnya. 

So I will just keep quiet. Why should I care? Peduli apa saya? Lebih baik biarkan saja mereka bodoh dan binasa daripada saya pula kena tuduh bukan-bukan.

Tapi saya ingin nasihat brader Naim Mokhtar, kalau awak mahu kekal lama sikit dalam jawatan awak yang lumayan itu, lebih baik awak belajar hormati penduduk dan warga negara kita dulu sebelum awak nak mendukung anak beruk dari padang pasir pula.